2013. június 29., szombat

Akusztikus gitár tokkal hangolóval sztem hibás - Jelenlegi ára: 6 000 Ft

Eladó a képen látható akusztikus gitár. Egy házibuli alkalmával maradt nálam évekkel ezelőtt. Hozzá való tokja vadonat újnak tűnik. A digitális hangolót kipróbáltam (neten megnéztem hogy kell gitárt hangolni). A gitár behangolható, minden működőképesnek látszik rajta, de valami rezonál benne szerintem. Rendes felnőtt gitár (101cm). Javasolom a személyes átvételt ennél a termékemnél, a kipróbálás miatt. Postán a gyári kartonjában tudom küldeni. A rezonálás miatt (mivel a tok és a hangoló kb. 4500 Ft állítólag), a gitárra jelképes 1500 Ft-ot számoltam, és hibásként hirdetem meg! Így tessék rá licitálni, ennek tudatában!
Átvételre/utalásra 5 nap áll rendelkezésre.
Csere köszönöm, de nem érdekel.
Ha személyes az átvétel, csak nálam a 18. kerület, Bélatelepen lehetséges.
Postai úton utólagos reklamációt sajnos nem tudok elfogadni.



Jelenlegi ára: 6 000 Ft

Az aukció vége: 2013-07-18 18:28
. Akusztikus gitár tokkal hangolóval sztem hibás - Jelenlegi ára: 6 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése