2013. április 23., kedd

16 db spot égős mennyezeti lámpa, lámpafüzér - Jelenlegi ára: 4 000 Ft

Mellékeltem egy ábrát, ahogyan fel kell rakni a mennyezetre : ) egyik szála majdnem 6 m-es helyet igényel vagy tetszőlegesen elhelyezhető (pl. cikk-cakkban), nem kell teljesen kihúzva, ezt is próbáltam szemléltetni a másik ábrán...
Középen a kör jelzi az áram felvételi helyét, ennek van a kör alakú takaró lemeze fényképezve. Mindkét 6 m-es szál rajz szerinti bal oldalán van 1-1 körburás elem, amit lejjebb lehet engedni csillárszerűen. Összesen 8 db spot lámpás (pici homorú búrája van, egybe csomagolva fényképeztem le) és 8 db G9 típusú égős elem van (ebből a téglalap alakúból 1 db törött búra, nincs meg). Felfogatások a háromszög elemekkel és olyan pálcikaszerű elemekkel, ezt is fényképeztem úgy, ahogy felrakásra kerül! Próbáltam mindent leírni, ha van még kérdés szívesen válaszolok! Természetesen működik, így lett leszerelve!
Égők nélkül!
Posta: 1190 Ft
A nyerteslicit után 2 db értesítő levél érkezik, egyikben benne vannak az utaláshoz szükséges adatok!!!


Jelenlegi ára: 4 000 Ft

Az aukció vége: 2013-05-11 10:19
. 16 db spot égős mennyezeti lámpa, lámpafüzér - Jelenlegi ára: 4 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése